Pamirškite nerimo jausmą ir pagerinkite gyvenimo kokybę dėka sąmoningo kvėpavimo

Akivaizdu, kad kiekvienas iš mūsų kvėpuojame, tačiau tikrai ne kiekvienas susimąstome, kaip sąmoningas kvėpavimas gali padėti mūsų fizinei ir emocinei savijautai. Kvėpavimas yra automatinis žmogaus kūno procesas, todėl daugelis mūsų laikome tai natūraliu dalyku ir nesikišame į tokius procesus. Tačiau pasidomėkite plačiau, ką rebefingas gali Jums suteikti:

 kvepavimas

Įveikite nerimą ir neigiamas mintis sąmoningo kvėpavimo terapijos metodu

Dažnas iš mūsų mėgsta kapstytis praeityje, gailėtis tam tikrų savo poelgių ir dažnai nusprendžiame, kad mūsų gyvenimuose yra daug neigiamų dalykų. O jei su tokiomis mintimis gyvename diena iš dienos, ilgainiui tampame pikti, irzlus ir susergame depresija.

Principo esmė – susitelkti į savo mintis ir gebėti jas kontroliuoti tinkama linkme. Mes visada imame analizuoti įvykius ir galvoti apie neigiamą jų įtaką. Pirmiausia Jums reikia daug dirbti su savimi ir pasistengti mintis nukreipti apie kažką kitko arba paprasčiau – sutelkti visą dėmesį į kvėpavimą. Kai tai padarysime bent 20-30 sekundžių – neigiamos mintis ims tolti.

 

Patarimai, kaip išmokti sąmoningai kvėpuoti

Pasirodo tai yra stebėtinai lengva, tačiau reikia praktikos, kad tai būtų galima atlikti tikrai teisingai. Reikia išmokti sutelkti dėmesį į oro įkvėpimą ir iškvėpimą. Jūsų mintys ims priešintis tam, nes norėsis galvoti apie kasdienius rūpesčius. Bet galiausiai Jūs atsipalaiduosite, nes visos pašalinės mintys išsisklaidys.

  1. Kvėpuokite pro nosį – taip kvėpuoja daugelis budizmo šalininkų meditacijos metu.
  2. Kvėpuokite lėtai ir giliai, nes kvėpuojant automatiškai mūsų kvėpavimas yra negilus, o giliau kvėpuojant yra lengviau atsipalaiduoti.
  3. Kvėpuokite ne iš krūtinės, o nuo diafragmos. Tai yra raumuo tarp krūtinės ir pilvo ertmės. Taip kvėpuojant pilvas turi pūstis ir leistis.
  4. Įsivaizduokite, kad Jums kvėpuojant į Jus plūsta teigiama energijos tėkmė, o neigiamos mintys palieka Jus. Taip pat galite įsivaizduoti kylantį ir besileidžiantį vandenyną.
  5. Nepamirškite užmerkti akių.

 

Leave a Reply