Kas yra SEO?

kas yra seoKas yra SEO?

„Kas yra seo?“ – tokį klausimą gali užduoti dažnas visiškai su verslu, IT technologijomis, marketingu nesusijęs žmogus. Nes iš tikrųjų tos trys raidės nieko informatyvaus nepateikia, kad būtų galima iš karto kažką numanyti… Jei bandyti spėlioti, galbūt ši trijų raidžių kombinacija galėtų asocijuotis su terminu SOS? Žinant, ką tai reiškia ir kad vos tik tai išvydus ar išgirdus reikia skubėti į pagalbą, iš dalies SOS galima prilyginti SEO. Nes SEO taip pat yra savotiška pagalba, tačiau ji aktuali, būtina, naudinga verslo atstovams. Visiškai nemanote, kad Jūsų verslui yra reikalinga ištiesta pagalbos ranka? Klystate, nes niekuomet nežinote, ką šiuo metu planuoja ir veikia Jūsų konkurentai. Galbūt kitą minutę, sužinojęs apie jų planus, nebesijausite toks užtikrintas ir stiprus verslininkas ir imsite galvoti, kad galbūt iš tikrųjų neatsisakyti pagalbos. Jei Jūsų versle nėra žinoma SEO nauda, jos privalumai nėra tinkamai išnaudojami, labai vertėtų išsiaiaiškinti, kuo Jūsų verslui gali pagelbėti SEO. Taigi, kas yra SEO?

Daugiau informacijos: http://www.scopri.lt

SEO tai yra trijų žodžių trumpinys, kilęs iš anglų kalbos termino Search Engine Optimization. Lietuviškai SEO reiškia optimizavimą paieškos sistemoms. Tai toks internetinis procesas, kurio metu konkrečios interneto svetainės techninė bei išorinė pusė pritaikoma taip, kad paieškos sistemos (tokios kaip Google, Bing, Yahoo, Ask.com ir kt.) reitinguotų tą svetainę kuo aukštesnėje paieškos rezultatų pozicijoje. Kitaip, paprasčiau tariant, tokia svetainė, kuri yra sudaryta ir veikianti pagal SEO, turi galimybę sparčiau aplenkti konkurentus paieškos rungtynėse.

Pažiūrėkime į šį reikalą iš kitos, vartotojiškos, pusės. Kai bet koks žmogus – nesvarbu: mokslininkas, darbininkas, namų šeimininkė ar direktorė ko nors nežino (na, pavyzdžiui, kokį šiltnamį statyti pavasariui atėjus), dažniausiai informacijos ieško internete. Jau yra išpopuliarėjęs toks posakis, kad „viską įmanoma sužinot visagaliame Google“ ir tai yra tiesa. Pasaulyje populiariausia paieškos sistema Google pateikia bet kokią informaciją, ko tik ieškoma bet kurioje šalyje, bet kokia kalba. Ir paieškos rezultatų ji pateikia labai daug, o ieškantysis, reikia numanyt, pasirenka vienus iš pirmųjų, nes taupo savo laiką. Taigi, jei Jūsų įmonė prekiauja įvairiausiais šiltnamiais, tikriausiai pageidautų ir būti tokio sąrašo pačiuose pirmuose rezultatuose. „Ką daryti, kad ten atsirasti?“, – dažniausiai klausia verslininkai, kurie lygiai taip pat nežino, kas yra SEO. Nes jeigu ši šiltnamiais prekiaujanti įmonė turėtų tinklalapį (arba kitaip – internetinę svetainę), kuris būtų sukurtas, visi darbai bei kūrybinis procesas pritaikytas pagal SEO reikalavimus ir spec. punktus, jis ir automatiškai ieškančiajam Google pasirodytų vienas iš pirmųjų rezultatų paieškoje.

Paprastai, liaudiškai išsiaiškinome, kas yra SEO ir kuo jis gali būti naudingas kiekvienam verslui arba kitaip norinčiam išpopuliarėti objektui. Tai yra savotiška reklamos rūšis, kuri nereikalauja nuolatinių investicijų, tačiau nuolat ši reklamavimo funkcija yra veikianti. Tam tikro finansinio įnašo reikalauja tik pats svetainės darbų kūrimo etapas, o kad jis būtų atliktas profesionaliai, kad veiktų tinkamai ilgą laiką, kad teiktų privalumus, būtina visa tai atlikti specialistams. Nes net menkiausios klaidos, įveltos darbiniame procese, tolesniuose etapuose skatins netinkamą veikimą bei nepateisins lūkesčių, norint atsirasti lyderių pozicijose. Kas yra daroma tuo metu? Kad aplenkti konkurentus, pirmiausia būtina išanalizuoti jų stipriąsias ir silpnąsias puses, atrinkti tam tikrą verslo grupę atitinkančius raktinius žodžius, išanalizuoti tą grupę detaliau ir visa tai profesionaliai pritaikyti savo svetainei bei daugelį kt. darbų.

 

Leave a Reply